FAQ

  • • W trakcie wyboru biletu i miejsca wystąpiły problemy techniczne (zawiesił się komputer, zerwało się połączenie z Internetem itp.). Nie wiem czy moje zamówienie zostało złożone? Czy pieniądze zostały pobrane z mojego konta?

    Zamówienie nie zostało złożone, a pieniądze nie zostały pobrane z konta. Należy spróbować złożyć zamówienie jeszcze raz.

  • • W trakcie dokonywania płatności (po zatwierdzeniu formularza zakupu przyciskiem "Kupuję") wystąpiły problemy techniczne (zawiesił się komputer, zerwało się połączenie z Internetem itp.). Chcę złożyć ponownie zamówienie, ale system reaguje jakbym już miał wykupiony bilet. Jak mogę dokonać ponownego zamówienia?

    Jeżeli pieniądze zostały pobrane z konta i otrzymał Pan/Pani e-mail z potwierdzeniem transakcji bilet został zakupiony(zakup został odnotowany w systemie), Pana/Pani Karta Kibica będzie aktywna, doładowana wybranym wydarzeniem.

    Jeśli pieniądze zostały pobrane z konta a nie otrzymali Państwo potwierdzenia należy wysłać informację o zaistniałej sytuacji na adres: sklep@ruchchorzow.com.pl .

    Jeśli pieniądze nie zostały pobrane z konta i nie otrzymali Państwo potwierdzenia zakupu biletu, czyli doładowania systemu i aktywacji Karty Kibica, oznacza to że bilet, czyli doładowanie zostało zablokowane, do czasu potwierdzenia transakcji. Zakup biletu, czyli doładowania systemu i aktywacji Karty Kibica, będzie możliwy po anulowaniu transakcji (ok. 24 godz.).

  • • Ile czasu trzeba czekać na otrzymanie zamówionego biletu pocztą?

    Ruch Chorzów nie prowadzi sprzedaży biletów papierowych oraz nie wysyła biletów pocztą.
    Dokumentem uprawniającym do wejścia na Stadion Ruchu Chorzów SA wraz z dokumentem tożsamości jest spersonalizowana i doładowana Karta Kibica. Możliwość jej wyrobienia – personalizacji podany jest na oficjalnej stronie Klubu: www.ruchchorzow.com.pl

  • • Czy można kupić więcej niż jeden bilet czyli doładowanie systemu i aktywację Karty Kibica na jedno wydarzenie (dany mecz)?

    Bilet, czyli doładowanie systemu i aktywacja Karty Kibica, jest imienny, tak więc jeden kibic może zakupić jeden bilet na dane wydarzenie (wybrany mecz).

  • • Czy można kupić więcej niż jeden bilet, czyli doładowanie systemu i aktywację Karty Kibica, na dowolnie wybrane wydarzenia (dane mecze w sezonie)?

    Bilety, doładowania systemu i aktywacje Karty Kibica są imienne i podzielone na dane wydarzenia, tak więc jeden kibic może zakupić jeden bilet na dowolne dostępne w systemie wydarzenie (wybrany mecz w sezonie).

  • • Skąd wiem, że bilet został zakupiony, moja transakcja została odnotowana w systemie, a moja Karta Kibica będzie aktywna oraz została doładowana wybranym wydarzeniem?

    Po odebraniu potwierdzenia o wpływie środków jest wysyłany drugi mail potwierdzający transakcję do klienta, który potwierdza zakup biletu doładowania systemu i aktywację Karty Kibica. Brak maila o wpływie środków jest informacją o niepowodzeniu transakcji.

Vector Software Sp. z o.o.

Autorem serwisu jest Vector Software Sp. z o.o.